星期四, 5月 06, 2010

找奴的技巧

要成功找到女奴的確唔易的,但都絕非不可能的事,
若希望能當上別人的主人,
就首先要問一問自己,
有什麼優點長處能讓一個女奴甘心情願地跟隨你呢?
若然只是單單喜歡SM便說要做人家的主人,
又或者只懂幾項簡單的調教項目等等,
甚至是紙上談兵的調教,
我相信,假若換轉你是女奴也不會選擇他吧!
其次的是,你究竟是否明白為何有女性會以當上人家的奴為樂呢?
是否真正明白奴的心態?
是否知道奴的需要?
是否知道奴在那裡會得到快感呢?
其實當一個奴在人海中找主人?
她也有擔心及害怕的?
你又是否明白呢?
若然自己不好好檢討心態及技巧?
即使這個平台再多的奴,也未必能選上你吧.
其實奴在人海中找主人,
莫過於是希望在主人身上找到一份關愛及安全感,
假若能表現多點耐性,
我相信奴也不會出現一兩次便失蹤了吧.

7 則留言:

匿名 說...

小弟一口氣睇完你的BLOG,就好似你所講一樣有少許了解,對於一個初初接觸既人黎講,要真正去了解里一樣野好似唔係一樣容易既事,我很想知道由你去認識了解到找奴有了技巧既心得,因為我覺得就算我找到奴,最後都可能只會做到一個對奴洩欲既人,正如你強調這樣就變成不專重對方啦,在於我既了解里樣係最唔想在開始是發生既野,如果可以的話,希望可以分享一下

W & M 說...

多謝你來嘗面來看我的blog,這裡只是我的有感而發,我相信一個真心喜歡sm的人跟心理變態的人是有分別的,雖然行為相似,但動機便大大不同,若然你真心待奴,奴是感受得到的,因此你必須先弄清自己作主的心態吧

朝哥 說...

我是一個想玩 sm 可是年齡不足的人,我是一個想做m(奴)的人,我想問sm道具可在那買,貴
不貴?

W & M 說...

係油麻地有好多灘檔的,個d會平d的

dark 說...

hi,我叫susie
sm係 一種信賴,要感情基礎
主奴關係本身唔平等,所以要彼此尊重對方
同樣地
如果有心理問題(m奴曾經有童年影響),玩sm會否出事....

W & M 說...

多謝你的回應
其實sm是要靠互相信任才可達致目的,
因為玩sm始終有一定的危險,
因此奴最好找一個顧及安全的主人玩,
這樣就可放心玩sm吧

至於童年陰影的問題,
我相信若奴是真正喜歡sm的話,
而又找到一個好主人,
奴可以首先把事情先向主人陳述,
之後大家可慢慢討論,
從而得到共識,
在某項目上作出適當的調節,
我相信大家也可玩得盡興的,

謹記: 先了解,再討論,後玩樂
凡事不可過度,要適可而止,循序漸進

Unknown 說...

你好,我是一個男,取向是S,新手
其實假如你講o個種S應有嘅心態
我相信我亦都係做一個你所講嘅好主人
我真係唔想好似你所講咁"只懂幾項簡單的調教項目" "紙上談兵的調教"
但內何新手就算點樣爬文
一開始面對女奴都好難駕輕就熟
btw
好鍾意你個blog自我介紹o個段
所講嘅男主風格
應該好合適我 我諗我會朝住呢個方向進發